Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Kedves Partnerünk!

Íme néhány fontos kérdés és válasz a vásárlásaiddal kapcsolatban:

Meddig adhatom le a rendelésem, hogy a futár másnap kiszállítsa?

  • A futáros rendelések leadási határideje 16:30.

Mennyit kell fizetnem a szállításért?

  • A bruttó 25.000 Ft alatti csomagok esetén a szállítási díj 1500 Ft, a 25.000 Ft-t meghaladó csomagokat INGYEN küldjük.

Mit tegyek, ha hibás egy termék?

  • A hibás termékeket CÉGNÉVVEL és HIBALEÍRÁSSAL ellátva juttasd vissza hozzánk.

Hogyan küldjem vissza a garanciális termékeket?

  • Többféle megoldást is kínálunk rá. Visszahozhatod személyesen üzletünkbe (1132 Budapest, Alig utca 3.), eljuttathatod az általad választott csomagküldő szolgálattal (önköltséges) vagy kérhetsz tőlünk visszárus futárt rendelésed leadásakor.

Mi történik a hibás termékemmel?

  • Kollégáink bevizsgálják, és amennyiben megállapítják, hogy valóban hibás, a termék árát (napi áron) jóváírjuk. Az összeg a jóváírást követően bármikor levásárolható.

Mennyi a garancia?

  • Termékeinkre 6 hónap garanciát adunk. Ez alól kivételt képeznek a kopó alkatrészek, valamint a forrasztást igénylő termékek.

Mik a garancia alól kizáró okok?

  • Nem garanciális egy termék, amennyiben szemmel láthatóan fizikai sérülés van rajta, hiányos, nem található rajta a garanciamatricánk vagy pecsétünk, valamint ha lejárt a garancia ideje.

Mit tegyek ha mégsincs szükségem a termékre?

  • A vásárlástól számított 2 héten belül visszavesszük a terméket napi eladási áron, amennyiben sérülésmentes és bontatlan a csomagolása. 2 hét eltelte után a termék napi eladási árának 80%-át áll módunkban kifizetni. 30 nap elteltével feleslegessé vált terméket nincs lehetőségünk visszavenni.

Keresés