GYIK
Kedves Partnerünk!
Íme néhány fontos kérdés és válasz a vásárlásaiddal kapcsolatban:
Meddig adhatom le a rendelésem, hogy a futár másnap kiszállítsa?
- A futáros rendelések leadási határideje 16:00.
Mennyit kell fizetnem a szállításért?
- A szállítási díj 790 Ft , utánvételes csomagok esetén 1090 Ft
Mit tegyek, ha hibás egy termék?
- A hibás termékeket CÉGNÉVVEL és HIBALEÍRÁSSAL ellátva juttasd vissza hozzánk.
Hogyan küldjem vissza a garanciális termékeket?
- Többféle megoldást is kínálunk rá. Visszahozhatod személyesen üzletünkbe (1132 Budapest, Alig utca 3.), eljuttathatod az általad választott csomagküldő szolgálattal (önköltséges) vagy kérhetsz tőlünk visszárus futárt rendelésed leadásakor.
Mi történik a hibás termékemmel?
- Kollégáink bevizsgálják, és amennyiben megállapítják, hogy valóban hibás, a termék árát (napi áron) jóváírjuk. Az összeg a jóváírást követően bármikor levásárolható.
Mennyi a garancia?
- Termékeinkre 6 hónap garanciát adunk. Ez alól kivételt képeznek a kopó alkatrészek, valamint a forrasztást igénylő termékek.
Mik a garancia alól kizáró okok?
- Nem garanciális egy termék, amennyiben szemmel láthatóan fizikai sérülés van rajta, hiányos, nem található rajta a garanciamatricánk vagy pecsétünk, valamint ha lejárt a garancia ideje.
Mit tegyek ha mégsincs szükségem a termékre?
- A vásárlástól számított 2 héten belül visszavesszük a terméket napi eladási áron, amennyiben sérülésmentes és bontatlan a csomagolása. 2 hét eltelte után a termék napi eladási árának 80%-át áll módunkban kifizetni. 30 nap elteltével feleslegessé vált terméket nincs lehetőségünk visszavenni.