Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

Kedves Partnerünk!
Íme néhány fontos kérdés és válasz a vásárlásaiddal kapcsolatban:

Meddig adhatom le a rendelésem, hogy a futár következő munkanapon kiszállítsa?

A futáros rendelések leadási határideje 16:00.

Mennyit kell fizetnem a szállításért?

A szállítási díj 1390 Ft , utánvételes csomagok esetén 1880 Ft

Mit tegyek, ha hibás egy termék?

A hibás termékeket CÉGNÉVVEL és HIBALEÍRÁSSAL ellátva juttasd vissza hozzánk.

Hogyan küldjem vissza a garanciális termékeket?

Többféle megoldást is kínálunk rá. Visszahozhatod személyesen üzletünkbe (1132 Budapest, Alig utca 3.), eljuttathatod az általad választott csomagküldő szolgálattal (önköltséges) vagy kérhetsz tőlünk visszárus futárt rendelésed leadásakor.

Mi történik a hibás termékemmel?

Kollégáink bevizsgálják, és amennyiben megállapítják, hogy valóban hibás, a termék árát (napi áron) jóváírjuk. Az összeg a jóváírást követően bármikor levásárolható.

Mennyi a garancia?

Termékeinkre 6 hónap garanciát adunk. Ez alól kivételt képeznek a kopó alkatrészek, valamint a forrasztást igénylő termékek.

Mik a garancia alól kizáró okok?

Nem garanciális egy termék, amennyiben szemmel láthatóan fizikai sérülés van rajta, hiányos, nem található rajta a garanciamatricánk vagy pecsétünk, valamint ha lejárt a garancia ideje.

Mit tegyek, ha még sincs szükségem a termékre?

A vásárlástól számított 2 héten belül visszavesszük a terméket napi eladási áron, amennyiben sérülésmentes és bontatlan a csomagolása. 2 hét eltelte után a termék napi eladási árának 80%-át áll módunkban kifizetni. 30 nap elteltével feleslegessé vált terméket nincs lehetőségünk visszavenni.