Az ár a szállítási költséggel növekedhet, ezen felül semmiféle egyéb költség nem terheli a megrendelőt. A kiválasztott és megrendelt termék, termékek árait garantáljuk a megrendelés időpontjától egészen a számla kiállításáig. A megrendelt termékeket a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül kézbesíti a megbízott futárszolgálat a megjelölt szállítási címre. Kivételt képeznek ez alól azok a termékek, amelyek szállítási idejénél feltüntetett a szállítási idő.
GLS Hungary hálózata
A 33 depóból és egy csomagirányító központból álló hálózatával a GLS Hungary Magyarország egész területén elérhető az ügyfelek számára. A jól felépített hálózat gyors, zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé. A csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.
A Budapest mellett működő központ nemzetközi csomagirányítóként is szolgál. Minden logisztikai folyamat a GLS magas minőségi normáinak megfelelően, a legmodernebb technológa alkalmazásával zajlik.
GLS ügyfélszolgálat:
7:00-18:00
Tel.: (+36 29) 88 66 70
Fax: (+36 29) 88 66 10
E-mail: info@gls-hungary.com
Hogy termékeink eljussanak Önhöz, fontos megjegyezni!
Rendelést követően a termékek útja és állapota könnyen követhető. Megrendeléseinkre SMS-el és e-maillel támogatjuk a csomagkövetést az átvételi lehetőségeknél leírt módokon.
Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után a csomag sértetlenségét és a rendelt tételeket azonnal ellenőrizze!
A legjobb szállítási cím mindig az, ahol Ön vagy megbízottja napközben 8-17-ig elérhető, esetleg azonnal odahívható, amint a futár a megadott telefonon értesítést küld a kézbesítésről. A futárszolgálat aláíratja az átvételt az átvevő személlyel, meghatalmazásra hivatalosan nincs szükség. Ennek ellenére érdemes előkészíteni az átvételt az átvevő személy(ek) megfelelő tájékoztatásával.
Abban az esetben, ha a futár, kézbesítő a csomag átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a postaládában. Küldeményéről ilyen esetben az értesítőn megadott telefonszámon érdeklődhet.
Az első sikertelen kézbesítés után a futár, kézbesítő szolgálat az újra egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a csomag kiszállítását. A megrendelő, vevő köteles átvenni és kifizetni a megrendelt árut és annak szállítási költségét. A végösszegről a vevő a megrendelés megadásánál minden esetben, még a vásárlás megerősítése előtt tájékoztatást kap a webáruház felületén!
DPD Hungary hálózata
A DPD Hungary Magyarország egész területén elérhető az ügyfelek számára. A jól felépített hálózat gyors, zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé. A csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.
Minden logisztikai folyamat a DPD magas minőségi normáinak megfelelően, a legmodernebb technológa alkalmazásával zajlik.
DPD ügyfélszolgálat:
7:00-18:00
Tel.: +36 1 501 6200
E-mail: dpd@dpd.hu
Hogy termékeink eljussanak Önhöz, fontos megjegyezni!
Rendelést követően a termékek útja és állapota könnyen követhető. Megrendeléseinkre SMS-el és e-maillel támogatjuk a csomagkövetést az átvételi lehetőségeknél leírt módokon.
Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után a csomag sértetlenségét és a rendelt tételeket azonnal ellenőrizze!
A legjobb szállítási cím mindig az, ahol Ön vagy megbízottja napközben 8-17-ig elérhető, esetleg azonnal odahívható, amint a futár a megadott telefonon értesítést küld a kézbesítésről. A futárszolgálat aláíratja az átvételt az átvevő személlyel, meghatalmazásra hivatalosan nincs szükség. Ennek ellenére érdemes előkészíteni az átvételt az átvevő személy(ek) megfelelő tájékoztatásával.
Abban az esetben, ha a futár, kézbesítő a csomag átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a postaládában. Küldeményéről ilyen esetben az értesítőn megadott telefonszámon érdeklődhet.
Az első sikertelen kézbesítés után a futár, kézbesítő szolgálat az újra egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a csomag kiszállítását. A megrendelő, vevő köteles átvenni és kifizetni a megrendelt árut és annak szállítási költségét. A végösszegről a vevő a megrendelés megadásánál minden esetben, még a vásárlás megerősítése előtt tájékoztatást kap a webáruház felületén!
Magyar Posta házhoz szállítás
Rendelést követen a termékek útja és állapota könnyen követhető. Megrendeléseinkre SMS-el és e-maillel támogatjuk a csomagkövetést az átvételi lehetőségeknél leírt módokon.Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után a csomag sértetlenségét és a rendelt tételeket azonnal ellenőrizze!
A legjobb szállítási cím mindig az, ahol Ön vagy megbízottja napközben 8-17-ig elérhető, esetleg azonnal odahívható, amint a futár a megadott telefonon értesítést küld a kézbesítésről. A futárszolgálat aláíratja az átvételt az átvevő személlyel, meghatalmazásra hivatalosan nincs szükség. Ennek ellenére érdemes előkészíteni az átvételt az átvevő személy(ek) megfelelő tájékoztatásával.
Abban az esetben, ha a futár, kézbesítő a csomag átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a postaládában. Küldeményéről ilyen esetben az értesítőn megadott telefonszámon érdeklődhet.
Az első sikertelen kézbesítés után a futár, kézbesítő szolgálat az újra egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a csomag kiszállítását. A megrendelő, vevő köteles átvenni és kifizetni a megrendelt árut és annak szállítási költségét. A végösszegről a vevő a megrendelés megadásánál minden esetben, még a vásárlás megerősítése előtt tájékoztatást kap a webáruház felületén!
1. Utánvétes kiszállítás
2023.06.12-től az utánvétes fizetési lehetőség megszűnt.
1.2 Szállítási költség
Minden 10 000Ft bruttó kosárérték alatti rendelés esetén felszámolunk 1 390 Ft szállítási díjat!
Ingyenes szállítást 10 000Ft bruttó kosárérték felett vehet igénybe!
Ennek értelmében Önnek a megrendelt termékek kereskedelmi, bruttó árát és a szállítási költség összegét kell megfizetnie.
1.3 A fizetési módok speciális feltételei
Előre utalás és bankkártyás fizetés esetén az átutalt összeg beérkezését követő lekönyvelés után kezdődik az áru(k) csomagolása és szállítása.
A küldemények és megrendelések követésére webáruházunk e-mail tájékoztatást küld Önnek, amikor a raktárban történő csomagolás után a futárszolgálatnak továbbítjuk a csomagot. A csomag útját probléma esetén ügyfélszolgálatunkon érdeklődve tudja ellenőrizni.
2. Személyes átvétel
Ha a megrendelésénél a személyes átvételt választja, a megrendeléstől számított 5 nap áll rendelkezésére, hogy átvegye a csomagját. A csomagról értesítést küldünk az Ügyfél részére elektronikus úton, hogy mikortól vehető át megrendelése. A csomag teljes összegét a üzletünkben készpénzzel tudja kiegyenlíteni.
Cím: 1132 Budapest, Alig utca 3.
Nyitva tartás: H-P 10-17h.
Tel: +36 30 446 4567
3. Csomagolási információk
A szállítási díj teljes mértékben fedezi a csomagolási költségeket.
Sérült csomagolás illetve küldemény esetén haladéktalanul készítsen kárjegyzőkönyvet átvétel előtt! Ez egy Ön által készített és aláírt dokumentum, mely lehetőleg tartalmazza a rendelési számot, a sérülés mértékét, az átvétel körülményeit és lehetőleg fotókat a sérülésről. A külsőleg fel nem ismerhető károkat a csomag kibontása után, de a kiszállítást követő hét napon belül írásban jelezze futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre!